سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فواید تحصیل در آموزشگاه طراحی لباس

ما برای یادگیری هر علمی، حضور در کلاس های ویژه و آموزشگاه های معتبر، بهترین گزینه است. اما باید هنگام جستجوی آموزشگاه طراحی لباس موارد زیر را در نظر بگیرید :

برنامه های یک ساله مهارتی برای علاقه مندان به طراحی مد و فشن و یا خیاطی و ساخت پوشاک مناسب تر است، در حالی که دانشجویان علاقمند به سبک های پیچیده تر و عناصر و جزییات طراحی لباس باید در یک برنامه دو ساله در ثبت نام کنند که بر خلاف آموزش طراحی لباس در دانشگاه صرفا مباحث جدید کاربردی و بروز آموزش داده می شود.

طراحی در آموزش طراحی لباس شکلی از هنر است که به ساخت لباس ودیگر شاخه های مرتبط به آن اختصاص دارد. ، یکی از مهم ترین ابزار بخش هنری داشتن ایده و ایجاد خلاقیت است که سبب خلق لباس جدید میشود. به طور کلی در دوره طراحی لباس در دنیای مد، طرح های جدید، طرح های اولیه قبل از برش و دوختن به شکل طرح های دستی در می آیند. که محباحث مهم آن دردوره  طراحی پارچه و لباس مطرح میشود. به طور کلی ابتدا یک الگو از شکل کلی مدل  اصلی را به عنوان الگو طرح پایه ( مادر) بکشید، بسیاری از طراحان مد، بالغ برصدها الگو را تمرین می کنند تا بتوانند موقعیت مورد نظرشان را خلق کنند.

برنامه های طراحی لباس در آموزشگاه های یک ساله اغلب از آموزشگاه طراحی لباس با برنامه های دو ساله ارزان تر هستند، و دانش آموزان باید هزینه های آزمایشگاه یا تسهیلات، هزینه تجهیزات و هزینه های مواد را در نظر بگیرند زیرا این موارد در آموزشگاه های مختلف متفاوت است.

طراحی لباس به عنوان یک تجارت نیز رشد کرده است. طراحان نه تنها در کشورهای خود بلکه در سطح بین المللی نیز به شهرت رسیده‌اند. تعداد نمایش های مد و شرکت در آن در موارد اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته است. مدرسه مد مهسا زارع از بهترین طراحان و اساتید برای هنرآموزان خود استفاده می کند. بنابراین ، طراحی لباس دنیایی منحصر به فرد است که شامل مد، طراحی ، خلاقیت ، فناوری و همچنین تجارت می باشد.

هر آموزشگاه طراحی لباس، دوره هایی را در زمینه های مربوط به شاخه های گوناگون طراحی مد مانند جواهرات و طراحی لوازم جانبی و اکسسوری ارائه نمیدهند، بنابراین همه باید بررسی کنند که برنامه درسی یک آموزشگاه طراحی لباس، شاخه مورد علاقه آنها را پوشش دهد و از دریافت مشاوره در مورد دوره ها از آموزشگاه طراحی لباس غافل نشوند.