سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای بسته بندی مبلمان سه روش را به شما پیشنهاد میدهیم

دراینجا سه روش برای بسته بندی مبلمان را برای شما آماده کرده ایم : روش اول بسته بندی مبلمان : بسته بندی مبلمان در این روش با استفاده از سلفون است. تنها مزیت این راه در این است که مبلمان شما را فقط از گرد و خاک مصون خواهد داشت اما مانع آسیب دیدگی آنها نخواهد شد. این روش به دلیل ریسک بالای آسیب دیدن مبل از طرف اتوبار شریف بار پیشنهاد نمی شود.

روش دوم بسته بندی مبلمان : در این نوع از بسته بندی تمامی نقاط مبلمان بررسی و شناسایی شده و با کارتن های پنج لایه و نایلون های دارای حباب هوا پوشانده خواهد شد و پس از آن با سلفون های مخصوص این نقاط ثابت می شوند. این نقاط معمولا نقاط برجسته و نوک تیز هستند و شامل تاج مبل و دسته ها و پایه های آن می باشد و محل اتصال آن ها با بدنه مبل جز آسیب پذیر ترین نقاط هستند. البته این روش بسته بندی ممکن است در مدل های مختلف با جنس های متنوع مبل متفاوت باشد.

روش سوم بسته بندی مبلمان : این روش بیشتر برای مبل های راحتی که وزن بیشتر و عموما اندازه ی بزرگتری دارند قابل استفاده است.  بهتر است اتصالاتی که باز می شوند مانند زیر دسته های شیشه ای و پایه ها را از هم جدا کنید. پیش از جا به جایی بهتر است هر پایه را جدا کرده و هر کدام از آنها را همراه با پیچ های خودش داخل کیسه ای جدا قرار دهید تا هنگام جا به جایی در راهرو و پیچ های راهرو راحت تر جا به جا شود.  در ضمن کوسن ها و یا تشک هایی که قابل جا به جایی از مبل است را از مبل جدا و در درون نایلونی بزرگ قرار دهید.

نگاهی به جابجایی گیاهان آپارتمانی در اسباب کشی بندازیم : جابجایی گیاهان آپارتمانی و گلدان ها هنگام اسباب کشی و حمل بار یکی از نکات مهم باربری است. این نکته یکی از نکات مهم باربری شریف بار دراتوبار تهرانپارس -اتوبار نیاوران -اتوبار پاسداران  است که بسیاری از مشتریان تا حدودی نگران چگونگی اجرای آن و سالم رساندن گیاهان و گلدانها به مکان جدید، هستند.  گیاهان نقش مهمی در زندگی ما دارند و وجود آنها در خانه و آپارتمان و حتی محل کار می تواند کمکی هر چند اندک به تلطیف فضا و روحیه افراد کند. به ویژه کسانی که به گل و گیاه علاقه مند هستند. حال تصور کنید که با کمک شریف بار، علاوه بر وسایل منزل، قصد جابجایی و حمل گیاهان را نیز دارید. حتما این سئوال برای شما پیش می آید که اسباب کشی گیاهان و جابجایی گل و گلدان به چه صورت است؟ آیا باید نگران آسیب دیدن گلدانها و گلها هنگام اسباب کشی باشیم؟

در مطلب های بعدی همراه ما باشید .  . .